söndag 15 juli 2012

Recension: Malmö brygghus - Beersons IPA

Det är en något grumlig orange vätska med ett vitt skum i glaset. Doften finns knappt i flaskan, men det lilla man kan gräva fram är en svag doft av citron och gräs. Smakmässigt är det bröd, citron och gräs som dominerar. Det här slår mig inte alls med häpnad, snarare blir jag fundersam på vad jag egentligen dricker. Det känns som om de inte har vågat ta i alls. Det är inget större fel på den, den är bara tråkig. Jag hoppas de andra brygderna från Malmö är bättre och det tror jag nog.

Musik skall vi väl ändå ha? Jodå, det skall vi, och det blir Maroon 5s skiva Overexposed

Doft: 4/10
Smak: 6/10
Tidsåtgång per flaska: Runt 20 minuter
Totalt: 6/10, nästan åt en femma till för att den är så fadd
Prisvärdhet: Inte prisvärd, 30:- för den här är alldeles för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar