torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!

En av de snyggaste etiketter jag har sett på ett påsköl, tack Mikkeller för det.
Glad påsk på er mina vänner. Jag hoppas verkligen att påsken blir grön på så många vis, dels rejält med humle i ölen och dels att grönskan hinner komma igång ute. Det sistnämnda är väl kanske inte att hoppas på, men det första borde gå att lösa, om det inte gör det så kan man ju alltid hoppas att man dricker något annat gott och det finns många alternativ som är smaskens utan massor av humle.

Humligheter drar iväg på lite påskledigt, men det kommer att ploppa upp lite färdigpreppade inlägg under tiden på bloggen (även om allt inte är skrivet än). Sedan lär det om jag känner mig själv rätt dyka upp en del under tiden på främst Facebook (kan även läsas på den här sidan lite längre ner till höger), men kanske även på Twitter (@humligheter) men där har jag inte riktigt fått in snitsen än, 140 tecken är ju alltid för lite.

Ha det nu så bra och stryp inga kycklingar som bilden visar, oavsett om ni har en övertränad grön arm eller inte. Ät gott, drick gott, må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar