fredag 17 juni 2011

Humligheter behöver er hjälp.

Idag behöver jag er hjälp med två saker.

1. Min fru blev helt till sig när hon såg reportaget från Närke Kulturbryggeri. Hon vill nämligen ha tag på en sån här låda. Med eller utan flaskor. Vart tusan kan man hitta en sådan? Är det någon av er som har en liggandes och vill sälja?
Lådan som frugan vill ha.

2. Vad vill ni egentligen läsa mer om på bloggen? Nyheter som är relevanta för oss Svenskar kommer såklart fortsättningsvis att komma så fort jag får tag på dem. Tyck till nu så skall jag försöka att lyda er önskemål :)




Trevlig helg på er! Imorgon kommer uppdatering ske live från Allt om öl festivalen.

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på svammel... men med öl-anknytning... jag gillar svammel. :)

    Skål! Vi syns imorgon.

    SvaraRadera
  2. Ja vi syns då sannerligen imorgon :). Skål så länge.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska en "egenfavoritöllista" på din sida. Helst en för öl man kan få tag på systemet och en övriga!

    /Matte

    SvaraRadera