måndag 11 juni 2012

FrEQuency släpper exklsuiv stout.

(St)out of the cellar kommer namnet vara och det är en stout som är kokad hos Nils Oscar. Det kommer att bli 2x30 flaskor á 75cl. 30 flaskor har legat på fat från Glenfarclas och 30 stycken har legat på fat från Mackmyra. Flaskorna kommer enbart att säljas på Oliver Twist and Akkurat. Exakt släppdatum har de inte meddelat, men det borde inte vara så långt borta.

Uppdaterat 120821: Den 30 augusti är det dags. Klockan 18 är premiären. På Akkurat finns den Glenfarclaslagrade och på Oliver Twist är det den som har legat på Mackmyrafat.

2 kommentarer:

  1. Jag var rätt kluven av deras Lakrits-Stout (Sigtuna Edition), första intrycket var inte bra alls. Men 2a och 3e visade på att jag inte var beredd på hur mycket lakrits det skulle smaka.
    De här flaskorna lär ju kosta en del och är ju extremt Lim Ed. Jag lär inte jaga benen av mig för att testa, även om det skulle vara kul.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste säga att jag var besviken på hur lite lakrits det var i den som kom på bolaget.

      Radera