onsdag 13 april 2011

Nyhetssläpp 15/4

Då var det dags, återigen ett mitt-i-månaden-släpp. Denna fredag inte så många produkter, men desto mer intressant. Får jag välja en sak blir det Nøgne Ø Dark Horizon 3rd Edition. Jag skall även försöka få tag på en flaska Bat out of Hell, men det kan bli svårt, verkar bara finnas 48 flaskor i landet.

Nåväl, här kommer hela litstan på godsakerna.

11163 Cigar City Bolita Brown Double Nut Brown Ale USA 75 cl 119,00 kr
11164 De Molen / Flying Dog Bat Out Of Hell Nederländerna 75 cl 248,90 kr
1617 Nøgne Ø Dark Horizon 3rd Edition Norge 25 cl 99,00 kr
1693 Nøgne Ø Red Horizon Norge 25 cl 99,00 kr
11165 Sierra Nevada 30th Anniversary Our Brewers Reserve USA 75 cl 399,00 kr
11156 De Struise Brouwers Black Albert 33 cl Belgien 59,90 kr

2 kommentarer:

  1. Tycker faktiskt att Nøgne Ø Red Horizon är den godare och intressantare av de två. Det skulle i och för sig kunna bero på att Dark Horizon provades i ett senare stadium än "salongsberusad"...

    Annars blir det en Cigar City, De Struise och förhoppningsvis då Bat out of Hell.

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades prova dem i omvänd ordning och tyckte att red horizon var blaskig (hur den nu kan vara det med 18%). Jag köper iaf en flaska av den för att prova i början av en kväll och se om den blir bättre då, vilket jag hoppas och tror.

    Cigarren vore inte fel, men jag tror nog herr budget säger nej, skulle bli ifall om man inte skulle få en bat och om inte förnuftet säger nej :). Det kommer så mycket intressant under maj månad.

    SvaraRadera