lördag 28 september 2013

Inlägg nummer 1000.

Då skrivs inlägg nummer 1000. Det trodde jag inte när jag började för några år sedan, även om inläggen för tillfället inte direkt ramlar in dagligen, men nu är det som sagt dags för nummer tusen. Egentligen hade jag tänkt att dricka något med 1000 i namnet, men det fanns inget att få tag på men 1000 IBU och Ultramate har jag redan provat. Så det blev istället så att jag bad er läsare via Facebook att ange er absolut sämsta öl på Systembolaget, och under den timmen som omröstningen pågick så vann Arboga 10.2 med hästlängder.

Så sagt och gjort, det var bara att pallra sig till Systembolaget och köpa en burk av nämnda dryck. Hur var den då? Den smakade sprit och jävelskap, inget jag rekommenderar alls, dock så måste jag säga till dess försvar att den kräver mat, då blir den tyvärr alldeles för lättdrucken, galet lättdrucken, den är ju ändå på över tio procent.

Så tills vidare kan jag bara säga, tack för den och tack för ert intresse under dessa 1000 inlägg. Mer inlägg kommer, fler galna idéer kommer att presenteras och säkerligen kommer jag fråga er om olika dryckesval och sedan dricka dem (och jag vet att ni gillar ironi så jag befarar detredan).

TACK som tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar