onsdag 14 september 2011

Mitt kök - Praktikant Nour

Mitt kök är ett programinslag som skall visas i lördagsupplagan av TV4s nyhetsmorgon. Nour El-Refai skall under en dag vara öl-bryggare under ledning av Nils Oscars Patrick Holmqvist. Inspelningen gjordes i lördags och det kommer att sändas lördagen den åttonde oktober. Inslaget kommer att länkas från bloggen när jag har kommit hem från Edinburgh (inte nog med att jag missar Stockholmsmässan, jag missar även detta program, dock så går det iaf att se programmet i efterhand).

Oerhört trevligt att få se lite från Nils Oscar på TV och dessutom att Nour är med gör inte saken sämre. Bra jobbat produktionsteamet på TV4.

2 kommentarer:

  1. Kul inslag, ska se det på nätet när det är släppt. Synd bara att det är Nour, hon är så satans dålig tycker jag..

    SvaraRadera
  2. En riktigt rolig idé som jag hoppas blir så bra som man förväntar sig.

    SvaraRadera