lördag 2 april 2011

Recension: Mohawk Red Easter

Jag sprang på de trevliga herrarna i från Wicked Wine igår på mässan i Örebro. De hade med sig Mohawk Red Easter så jag provade att ta ett smakprov av den flaskan. Jag kan inte säga att jag blev imponerad av vad jag fick dricka. Färgen var röd och fin som sig bör med det namnet, men det var väl det enda som var positivt. I övrigt kändes drycken blaskig och det fanns inga stora smaker eller dofter som tog mig med storm. Jag hoppas att Black IPA'n är bättre, men den hade de inte med sig.

Passande musik till den här borde vara nått blaskigt, kanske journeys urvattnade hit dont stop believing.

Doft: 5/10
Smak: 5/10
Antal timmar per flaska: inte timmar, utan 20 minuter.
Totalt: 5/10
Prisvärdhet: Inte prisvärd, det finns roligare saker man kan göra för de dryga 30 kronor den kostar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar