söndag 5 juni 2011

Hur kan en söndag se ut?


Efter att ha renoverat större delen av dagen är det rätt skönt att sätta sig i skuggan på altanen och läsa en bok. Under tiden kokar en chili där receptet kommer från Schnille och Schmak. Tack för det grabbar. I övrigt ikväll lär det fortsätta bli lite blandade små-ipo'r. Har jag tur kanske jag hamnar i ölförrådet och plockar fram något gott. Vad gör ni en söndag (som tror sig vara en lördag) som denna?

Ha en fortsatt trevlig helg! Det kommer jag att ha, även om det blir mer renovering imorgon.

3 kommentarer:

  1. Kan bara säga att chilin är i magen och jag har nog aldrig varit så mätt. Får se om jag orkar röra mig sen. Huvaligen.

    SvaraRadera
  2. Kör en ensamprovning av IPA Is Dead. Kommer nog att vara kul, gott och senare lite snurrigt.

    SvaraRadera
  3. Ja fyra 7.5%are kan ge lite yrsel :)

    Annars spara lite i varje flaska och prova senare i veckan. Det kan vara spännande. Hoppas de smakar bra och grattis till att du fick tag på ett pack.

    Här dricks det nu barley wine, helt fel val med tanke på temperaturen. Jädrar vad varmt det blev.

    SvaraRadera