fredag 16 november 2012

Mässläge aktiverat

Nu drar jag mig till Örebro Öl & Whisky Festival. Vad som händer och sker där kommer att redovisas via Facebook (går även att ses lite längre ner på höger sida) i första läget. Det kan komma en sammanfattning på bloggen av första dagen imorgon, annars kommer allt på söndag kväll.

Vill man läsa lite om vad jag har tänkt att försöka att prova så finns det i införinlägget (som ni säkerligen redan har läst). Den mer eller mindre kompletta listan över de öl som finns på mässan hittar ni hos Ölsvammel.

Känner jag mig själv kommer jag nog inte att lyckas prova allt på listan, utan kommer säkerligen prova en hel del annat som jag inte hade tänkt och ibland är det bra och ibland mindre bra. Det visar sig vad som händer och sker under helgen. Bra kommer det nog att bli till slut ändå.

Ser ni en relativt lång kille i en Humligheter t-shirt så är det med största sannolikhet jag, så kom gärna fram och hälsa.

Jag hoppas att alla ni som kommer dit får en trevlig stund. Hade du inte tänkt att åka dit? Det är inte försent än, det finns nog säkerligen biljetter kvar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar