söndag 25 december 2011

En fantastisk julafton!

Efter ett fantastiskt julfirande igår så överraskade min fru mig med två stora paket innehållande lite öl-godis. Fyra stycken I hardcore you, en Drei von Dänen, en Belgian Yeti, en Stone 15th Anniversary Escondidian Imperial Black IPA, en Old Mephisto samt en Deus Brut des Flandres. Det verkar som om jag tydligen har varit väldigt snäll i år.


Tidigare på dagen hade jag fått Stones bok och en bok om blandad öl. Dessutom hade jag fått en bok om hur man försvarar sig mot trädgårdstomtar (ett tips till Manker att införskaffa). Sen blev det såklart lite icke ölrelaterade paket innehållande lite Tintinprylar.


Fick ni några roliga paket i jul?

2 kommentarer:

  1. Låter som att du varit extra snäll i år :) För egen del blev det en verktygslåda med grejer till hembryggning.

    SvaraRadera
  2. Det var väl inte så dumt, det kanske tomten kommer med till mig nästa år :)

    SvaraRadera