onsdag 5 oktober 2011

Mot Edinburgh...

Idag åker jag iväg på en trip till Edinburgh för lite semester och så klart så lär det väl bli en del öldrickande, dock så kommer nyhetspubliceringen här bli lite lidande då jag inte ens är säker på att det finns trådlöst Internet på hotellet, vilket det iofs skall. Jag har bara med mig en mobiltelefon som alla uppdateringar kommer att ske ifrån så det kommer främst att ske på Facebooksidan. Så kika in där för att få lite uppdateringar och bakom kulisserna snack. Här på bloggen kommer det iaf att komma en recension per dag och de bör dyka upp vid niotiden på morgonen.

Tänk på att i helgen fortsätter Stockholmsmässan med en hel del intressanta besök av bryggare i både Wicked Wine och Brills montrar. Dessutom kommer Spökhjorten från Brewdog på besök på fredag. 200:- för 5 cl är vad man får punga upp för att dricka lite 28% hjortöl. Annars är det vanliga som pågår på mässan, fantastisk öl och fantastiska människor.

Jag kommer att försöka att dricka så mycket öl som möjligt när jag är borta för att kompensera att jag inte kan besöka mässan. Dessutom skall jag försöka att få hem så många flaskor som möjligt av diverse konstiga sorter.

Ha en bra dag och en förbaskat trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar