tisdag 4 mars 2014

Yes, I'm back och hipp hipp hurra!

Bild osjälviskt snodd från Bukowskis
Yes, I'm back. Det tog ett tag men nu är det mesta klart och vi har bara ett hus att fokusera på. Dock så är vi inte klara än på långa vägar då flyttfirman uppenbarligen inte kunde läsa och har därför placerat kartonger lite här och var där de absolut inte skulle vara.

Tvillingarna har fått bättre sömn så det är inte så ofta numera jag är uppe vid 4 och håller någon av dem sällskap, så jag är en klart mycket mer pigg individ.

Så nu känns det som om det är dags att börja logga på alla system igen och följa allt slaviskt. Imorgon kör vi igång med normala inlägg igen, förhoppningsvis blir det lite nyheter, något som jag känner att jag absolut har noll koll på just nu, jag vet inte alls vad som har hänt under tre månader.

Bild från Etsy
 Inte nog med att jag är tillbaka, jag återuppstår på den dag då bloggen faktiskt startade för 3 år sedan. Så det är till att fira lite extra idag, får se om jag tar mig ner i källaren och letar rätt på någon god öl som är gömda bakom horder av kartonger. Något som hade varit gott hade varit att baka en öltårta (slår i lite stout/porter i grädden), det borde bli gott, det har provat med baileys tidigare med oerhört gott resultat, öl har jag inte provat med än. Dock så skulle man väl dagen till ära faktiskt ta en ölsemla, kanske baka bullen på drav och tillsätta något gott till grädden. Kan vara värt att prova vid tillfälle.

Men nåväl, nu jag i alla fall tillbaka, firat födelsedag för bloggen och det får väl räcka för idag, vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar